Elektryczny Mercedes EQS 53 4Matic+
Pierwszy całkowicie elektryczny samochód AMG
Na rynku motoryzacyjnym model będzie nowością, która rozbudza ciekawość i zainteresowanie wśród tych, których ogarnęło pragnienie bycia właścicielami czegoś wyjątkowego. W klasie premium w modelach najdroższych nabywcy wysuwają coraz większe wymagania i oczekiwania. Czy w tym przypadku całkowicie Elektryczny Mercedes EQS 53 4Matic+ przyciągnie nowych odbiorców? Z całą pewnością został stworzony specjalnie dla tych entuzjastów, którzy uważają, że samochód tej klasy powinien łączyć innowacyjną mobilność ze sportowym charakterem, przejawiającym się w zwinności oraz dynamice. Fani marki śledzą również z wielką uwagą perspektywy rozwoju firmy. W przyszłości na rynek może trafić jeszcze mocniejsza odmiana modelu, tym razem z czterema silnikami, których łączna moc przekroczy 1000 KM.
Moc nowych możliwości
Wdrożenie najnowszych i najnowocześniejszych rozwiązań technologicznych wpływa niemal na każdy aspekt jazdy samochodem. Nowy Elektryczny Mercedes EQS 53 4Matic+ wyposażony jest w napęd, wykorzystujący dwa silniki elektryczne, po jednym przy każdej z osi. W wersji podstawowej samochód osiąga maksymalną całkowitą moc 484 kW (658 KM), przy maksymalnym momencie obrotowym 950 Nm. Pozwala to przyspieszyć od 0-100 km/h w czasie 3,8 s, osiągając maksymalną prędkość 220 km/h. Wersja z pakietem Dynamic Plus zaowocuje znacznym wzrostem potencjału do 751 KM i zwiększeniem wartości momentu obrotowego do 1020 Nm. Jest to możliwe w przypadku wybrania i aktywacji trybu Race Start. W tej wersji na najwyższe pochwały zasługuje możliwość osiągnięcia przyspieszenia do setki w zaledwie 3,4 s. To tyle samo co przyśpieszenie Ferrari f12berlinetta! Odczuwania zadowolenia z maksymalnej prędkości, która wzrasta do 250 km/h.
Nowy wymiar jazdy
Elektryczny Mercedes EQS 53 4Matic+ to samochód, w którym zastosowano seryjnie system czterech skrętnych kół. Auto jest szybkie nie tylko na prostych odcinkach. Przejawia swe zdolności w zakresie zwinności i zwrotności również na zakrętach. Doskonała trakcja w zakrętach możliwa jest dzięki tylnej osi skrętnej, której koła mogą zmieniać położenie nawet o 9 stopni.
Mercedes zawdzięcza konstrukcji zawieszenia fascynujące zespolenie z jezdnią. Skuteczne hamowanie umożliwia specjalnie wzmocniony układ hamulcowy AMG. Bazuje on na tarczach o średnicy 415 mm z przodu i 378 mm z tyłu.
Pierwszy Elektryczny Mercedes EQS 53 4Matic+ to luksusowy samochód, którego wnętrze imponuje dopracowaniem i gustownym stylem. Zwraca uwagę wyróżniającymi go akcentami stylistycznymi i bogatą ofertą wyposażenia dzięki, której kierowca i pasażerowie mają gwarancję doświadczenia odprężająco-relaksacyjnych doznań.